Generali Biztosító – Röviden jobb!

2014.03.26 00:00

A hazai piac egyik meghatározó biztosítótársasága, a Generali mostantól az eddigi Generali-Providencia Biztosító Zrt. név helyett a rövidebb Generali Biztosító Zrt. néven működik tovább. Megújul a cégcsoport arculata és logója is.

 

 

A névváltozás a biztosító vállalati kultúráját hivatott tükrözni. „Valljuk, hogy, miként a nevünk is, a biztosítási ügyintézés is röviden jobb. Az elmúlt években azon dolgoztunk, hogy egyszerűsítsük ügymenetünket, rövidítsük az adminisztrációt, a kárrendezési időt és a sorban állást is” – mondta Erdős Mihály, a Generali Biztosító elnök-vezérigazgatója.


A Generali jelentősen csökkentette az átlagos kárrendezési időt: a piacon a legjobbak közé tartozik azzal, hogy kárszakértői 24 órán belül felveszik a kapcsolatot a károsulttal. A vagyonkárok nagy részét átlagosan 2 napon belül le is zárják, gépjármű-károk esetében pedig 2 napon belül megtörténik a szemle.


A valós idejű kárrendezésnek köszönhetően lakáskárok esetében miután a Generali ügyfelei elfogadják a kárszakértő által megállapított kártérítés összegét, online kapcsolat segítségével azt akár még aznap átutalják számlájukra.


A közelmúltban egy független, próbavásárlással egybekötött felmérés megállapította, hogy a Generali telefonos ügyfélszolgálata dolgozik az egyik legrövidebb várakozási idővel.


„Bízunk benne, hogy ügyfeleink is tapasztalják, hogy nem csak nevünkben, de szolgáltatásainkban és együttműködésünk során is a rövidebb és a frappánsabb megoldások hívei vagyunk” – tette hozzá Erdős Mihály.


A nemzetközi Generali Cégcsoport világszinten egyértelmű stratégiai irányt jelölt ki: még egységesebb csoportként fog fellépni a jövőben, melyet az egységes arculat és logó bevezetésével tesz teljessé. Így többek között a több mint 100 féle különböző oroszlános logó helyett azonos logót vezet be az egész világon – a Generali oroszlán, Szt. Márk szárnyas oroszlánja átalakul, modernebb és dinamikusabb lesz. A Generali márka a jövőben még szorosabban fog kapcsolódni Szt. Márk oroszlánjához, ehhez a lenyűgöző, erőteljes és rendkívül szuggesztív szimbólumhoz, mely közel 200 éves múltra tekint vissza. Az arculat- és logóváltást a Generali kifutó rendszerben, 2014 folyamán valósítja meg.

 

profitline.hu